Tematy szkoleń: managerskie | sprzedażowe | efektywność osobista
Zarządzanie i organizacja
Kompetencje pracowników
Obsługa klienta i sprzedaż
Rezerwacja szkoleń. +48 61 848 66 34 | +48 61 830 14 34 | centrum@wielspin.pl
Korzyści dla uczestnika:
Każdy uczestnik nabędzie kluczową wiedzę i/lub umiejętności w zakresie:
Aktualnych wyzwań rynkowych i ich znaczenia dla funkcjonowania.
Zasad, metod efektywnej komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa miedzy zespołami oraz pojedynczymi pracownikami.
Roli i znaczenia umiejętności kadry kierowniczej i innych pracowników niezbędnych we współczesnych przedsiębiorstwach.
Sposobów motywowania oraz podnoszenia poziomu zaangażowania własnego oraz innych w przedsiębiorstwie.
Korzyści dla organizacji:
Wzrost świadomości wśród pracowników znaczenia dobrej komunikacji i atmosfery w firmie
Podniesienie wiedzy i umiejętności w zakresie dobrego komunikowania się w przedsiębiorstwie
Podniesienie wiedzy kadry pracowniczej oraz pozostałych pracowników w zakresie kompetencji niezbędnych dla efektywnego funkcjonowania organizacji.